Končí platnost Sodexo Active Pass od 1.3.
Od 1.3.2022 nelze na Klimešce uplatnit Active Pass – benefit společnosti Sodexo
VÁŽENÍ UŽIVATELÉ ACTIVEPASSU,
neradi chodíme kolem horké kaše, proto přejdeme rovnou k věci. S lítostí vám musíme oznámit, že ActivePass končí.
Proč ActivePass končí?
Pandemie COVID-19 změnila chování a preference mnoha lidí, včetně uživatelů ActivePass. Trendem se stalo cvičení doma a aktivní trávení volného času v přírodě. Z tohoto důvodu přestal ActivePass plnit svoji roli „benefitu pro všechny“ a stal se produktem pro užší skupinu uživatelů, než jsme původně plánovali. Cílem Sodexo je poskytovat benefity pro široké skupiny zaměstnanců, kteří je budou využívat na každodenní bázi. Z těchto důvodů není pro ActivePass v našem produktovém portfoliu nadále místo.
Co bude dál?
Od 16. 11. 2021 již není možné ActivePass prodloužit ani nově objednat.
Ti z vás, kteří mají dlouhodobá předplatná, mohou ActivePass do 28. 2. 2022 používat tak, jak jsou zvyklí.
Jak to bude u delších předplatných?
Všechna předplatná končící po únoru 2022 budeme adekvátně kompenzovat. V závislosti na způsobu, jakým byl ActivePass uhrazen, budeme vracet peníze nebo kredity. O všem vás budeme včas informovat.
Děkujeme za pochopení a za důvěru, kterou jste do nás doposud vkládali.
Váš tým ActivePass